Testresultat

Nyss hemkommen från provtagningen. Idag tog de bara 3 rör på mig, det blir mindre och mindre för varje gång :-)

Jag kom i alla fall ihåg att begära ut mina tidigare provresultat som vi tog i samband med missfallsutredningen. Så jag hoppas nu att nån av er som läser bloggen kan hjälpa mig att tyda det här...

De här proverna har jag tagit:

                                  090917                      090812
S-PRL, MONO               622                            536
S-PROLACTI                768                            622
PROT S, FRI                 0,85                           1,12
P FIBRINOG                 4,8                             5
S JÄRN                         6

S TRANSFER                2,61
S JÄRNKVOT                0,09
B-EVF                          0,34                           0,34
B MCHC                        316                            316
B MCV                          84                              85

B TPK                          234                             240
B LPK                          6,5                              6,8
B EPK                          4                                 4
B HB                           108                              108
S ANA                                                            0

P-VWF                                                           1,09
P-F VIII C                                                      1,62
P-PROT C                                                       124
P-APC-RESI                                                   2,7
APTT                                                              29

P HOMOCYST                                                  9
S ÖSTRAD                                                      346
S FT3                                                             4,8
S FT4                                                             15
S TSH                                                            3,53

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej igen äntligen.



Har ju varit lite borta senaste dagarna. Nu har jag läst ikapp. Tyvärr kan jag inte hjälpa till att tyda ditt testresultat:o( Hoppas verkligen någon annan som läser kan det.



Många kramar!

2009-10-01 @ 17:53:29
URL: http://www.barnlangtan.se/
Postat av: Ninna

Hej, kan tyvärr ej tyda dina tester. Men behöver väl själv lära mig om vi nu ska ta samma väg :-)



Önskar dig lycka till!



Kram Ninna

2009-10-01 @ 18:28:36
URL: http://www.villblimammanu.blogspot.com
Postat av: Carro

Det enda jag kan se är att prolactinvärdet är lite för högt. När jag tog det provet var det regler för hur man skulle ta det, jag tror det var på morgonen och man fick inte vara stressad innan. Minns inte exakt. Mitt var också förhöjt utan att det gjorde något dock.

2009-10-03 @ 08:30:52

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback