Hos syster och systersonen

Inatt har jag sovit hos syrran då jag är barnvakt till bustrollet idag också ;-)
Just nu ligger han och sover och då passar jag på att sitta vid datorn en stund, för sen när han vaknar igen så är det järnet igen som gäller!

Vi myser mest på och jag njuter av att få vara barnvakt, tiden går så fort så man får ta tillvara på alla dagarna.

Igår var jag en sväng på stan och hittade då en födelsedagspresent till gubben som fyller år i morgon.
Jag vet ju till 110 % att han inte kommer att läsa här idag då jag har datorn med mig så jag kan säga att det blev en snygg tröja :-)


Kommentarer
Postat av: FURNISH.etc inredningsblogg

Svar; Oj, jag kommer inte riktigt ihåg, men jag tror att det var någon annan blogg som länkat till din och då kikade jag in här. Tror det var så :) Kram!

2009-10-15 @ 21:38:57
URL: http://furnish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback