Huvdvärk

Har nyss fått i mig lite middag efter nattens arbete. Har vaknat med huvudvärk och det känns som jag håller på att bli förkyld, hopas verkligen att det går över. Har inte alls tid att bli sjuk nu.

Inatt är det i alla fall sista natten, sen är jag ledig till på fredag och då jobbar jag bara två nätter. Så jag har ingen lust att bli sjuk och vara tvungen att vara hemma från jobbet.

Nästa vecka är jag långledig och då har jag fått ett riktigt roligt uppdrag, jag ska nämligen vara barnvakt åt min systerson måndag, onsdag, torsdag och fredag. Jag längtar riktigt mycket. Vi ska hitta på mycket skoj tillsammans :-)


Kommentarer
Postat av: Sara

Usch för huvudvärk, men kul med barnvaktande! Hur gammal är han? (Ja, du hur säkert skrivit det förr, men mitt minne är kasst. :))



Kram

2009-10-06 @ 18:52:48
URL: http://langtaneftertresamhet.blogspot.com
Postat av: Greta

Samma här vill inte vara för kyld, men jag känner lite i halsen.



Vem klipper du dig hos? Jag skulle också behöva ta mig ner och boka en tid för klippning, lite risig tär mitt hår nu.

2009-10-06 @ 22:04:25
URL: http://morgonstund.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback