Pysslar på

Idag har jag varit lite små pysslig här hemma... Jag har gjort en dörrkrans som min pappa ska få i present imorgon. Han brukar alltid få en krans till farsdag men i år blir det några dagar tidigare då det passar bra då han fyller 50 på fredag.

Annars så har jag inte gjort så mycket, har varit iväg en sväng till stan och skulle köpa en present till syrran som fyller år nästa vecka, men tyvärr var det slut det jag skulle köpa så jag hoppas att de hinner komma hem innan kalaset...

Idag damp det ner en ny dvd film i våran brevlåda som jag hade beställt, The Proposel. Så den var jag ju bara tvungen att se idag. Den kan jag varmt rekomendera till er.



Text och bild från www.ginza.se

"Sandra Bullock visar sin allra roligaste sida i den här sköna romantiska komedin. Inför hotet om att bli utvisad från USA och mista sitt jobb som hårdhudad förlagschef, meddelar Margaret plötsligt att hon ska gifta sig med sin hunsade och intet ont anande assistent Andrew. Han ställer upp, men bara under vissa villkor. Därefter beger sig det omaka paret sig till Alaska, där de har fyra dagar på sig att övertyga Andrews märkliga familj och en övernitisk immigrationstjänsteman om att kärleken är äkta."


Kommentarer
Postat av: Greta

den vill jag se

2009-10-28 @ 22:43:12
URL: http://morgonstund.bloggsida.se
Postat av: Plusresan

Den var faktiskt lite mysig att se. Såg den på bio med en tjejkompis =)

2009-10-30 @ 10:32:47
URL: http://plusresan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback