Börjar bli förkyld

Puh vad skönt att vi hann göra färdigt veden igår. Idag är det verkligen ett piss väder här, regnet öser ner och det känns kallt...

Det känns som att jag håller på att bli sjuk, jag är täppt i näsan, huvudvärk och har även börjat att hosta lite grann, så det verkar vara en förkylning på gång. Hoppas att det går över fort för imorgon ska jag iväg på ikea en sväng om jag nu inte blir värre.

Jag läser i tidningarna om svininfluensan och man blir ju lite orolig, det verkar vara vi 80 -talister som kommer att bli drabbad hårdast om man ska tro det som står i tidningen... jag hoppas verkligen att jag slipper få det, men med min vanliga tur så åker jag väl på det också...

Idag blir det bara en slappar dag framför tv:n, med fjärrkontrollen i ena handen och nåt gott i den andra.

Ikväll kommer mina svärföräldrar och svägerska med kille hit och ska käka middag, på menyn idag står det hemma gjord sushi. Planen är att det ska bli badning i tunnan också, men då hoppas jag att det blir bättre väder för det känns inte så lockande att sitta och bada när regnet öser ner...


Kommentarer
Postat av: Greta

Hej hur fick du in ett youtube klipp i bloggen så den syns och inte bara länken?

2009-09-04 @ 11:41:56
URL: http://morgonstund.bloggsida.se
Postat av: Carro

Oj vilket jobb med veden! Jag blir helt slut bara av att titta på bilden. Den här svininfluensan känns inge rolig. Jag känner mig orolig eftersom att man kan dö av den. Ursh. Hoppas det inte blir lika stor epedemi som dom tror.

2009-09-04 @ 12:52:05

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback