Bortbjudna

Nu är jag äntligen ledig i två hela dagar... känns nästan som ett litet hån... idag kan man inte räkna med att jag är ledig för jag vakade av imorse och har ju sovit halva dagen och på måndag börjar jag om att jobba igen, så jag är bara ledig söndag.. men men det är livet...

När jag vaknade idag så kom min mamma och hämtade upp mig här, för gubben var redan hos dem och lekte med motorsågen. Idag skulle det fällas två stora rönnar. När jag kom var träden redan nere och de höll på att städa upp på gården för fullt.

Sen åkte jag och mamm in till stan och köpte lite kinamat som vi sedan åt till middag hos dem. Vilken lyx att bl ibjuden på det :-)
Efter det kom min busiga systerson dit, för han skulle sova över hos mormor och morfar idag. Så det blev lite lek med han innan vi begav oss hemåt.

Nu har jag precis hunnit innanför dörren och sitter här vid datorn, vilket liv jag har eller hur... hehe

Jag följer ju några stycken bloggar som handlar om olika tjejers kämpande i ivf träsket. Igår så var jag in och läste en tjejs blogg och de hade äntligen lyckats! 3 gången gillt för dem. Är så himla glad för deras skull! Ett jätte stort grattis till dig igen, rockygirl!

Kommentarer
Postat av: carro

jag tror inte ens det där med kalciumprodukter stod med i bipacksedeln förut.



Gott med kinamat! Vi brukar köpa hem mat från österns pärla.

2009-09-20 @ 10:42:27
Postat av: Lila

Halloj, du har rätt. Man har inget att förlora.....Så får det bli, lite ägglossningstest och tumhållning:)



Kram L

2009-09-20 @ 13:21:09
URL: http://drommenometttillbarn.blogspot.com
Postat av: rockygirl

Tack så mkt gumman!! =)Snäll du e!! kram på dig!

2009-09-21 @ 20:38:51
URL: http://www.rockygirl-rockygirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback