Fredagsmys

Sitter nu här vid datorn igen, känner mig pigg och utvilad och fortfarande har jag kvar 2 lediga dagar. Känns underbart!

Idag kommer mina föräldrar över på middag som tack för all hjälp vi fick med veden. Så det blir grillat kött och potatisgratäng. Till efterrätt ska ska vi äta ost och kex.

Sen blir det att bada lite badtunna. Gubben håller på att elda upp den nu, eller inte badtunnan då såklart utan vattnet bara :-)

Igår kväll började jag att sticka en pannlapp till min mormor, den är svart med vita katter på. Tror att det kommer att bli en mycket populär julklapp. Hon älskar katter!

Idag är det äntligen fredag, det betyder fredagsmys!

Påminner er om att tävlingen avslutas ikväll klockan 21:00, så kom ihåg att tävla: http://lillaunderbarn.blogg.se/2009/september/vinn-ett-paket-fran-wwwtestlagretse.html


Kommentarer
Postat av: Linda

2009-09-25 @ 12:57:27
Postat av: rockygirl

jag vill oxå lära mig att sticka! Verkar vara så mysigt och skoj! =)

2009-09-25 @ 19:28:09
URL: http://www.rockygirl-rockygirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback