Jobbdags igen

Även idag så är det regnväder här, känns att hösten har kommit.
Ikväll börjar jag att jobba igen efter nästa en veckas ledighet, måste säga att det inte märks att jag har varit ledig i veckan för det har varit full rulle hela tiden. Från att hålla på med veden till att pyssla på med saker här hemma. Självklart har jag hunnit med en massa roligt också :-)

Nu jobbar jag två nätter och sen helgen, så det är en tung arbetsvecka som ligger framför mig, 50 timmars arbete...

Jag har ju glömt att skriva att jag inte blev sjuk, mår hur bra som helst, känns skönt att jag klarade mig.

Idag har vi ätit en tidig middag, blev hemma gjorda pizzor, hur gott som helst.

Nu väntar sängen på att jag ska krypa ner och vila en stund så jag orkar jobba sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback