Måndag

Måndag idag, känns alltid som att helgen bara springer iväg och att vardagarna sniglar sig framåt... nu vill jag att det ska bli helg igen! Ni kan ju gissa att det här kommer att bli en lång vecka för mig...

Idag har jag inte alls ont i magen, hur konstigt som helst. Har i alla fall bestämt mig för att det bara blir en järntablett om dagen nu till att börja med.

Jag ska och ta nya prover den 1a oktober och då ska jag be dem kolla hur mitt blodvärde verkar vara, om det fortfarande är för lågt för jag väl öka på dosen igen.

Idag har jag inga planer utan det blir att ta det lugnt här hemma innan det är dags att åka och jobba.


Kommentarer
Postat av: rockygirl

Vad skönt att du inte har ont längre, måste vara rädd om dig! Eller hur..helgen bara försvinner i ett nafs..tyvärr! =( kram

2009-09-21 @ 20:40:28
URL: http://www.rockygirl-rockygirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback