Naglarna växer

God morgon! Nu är även jag vaken. Känner mig faktiskt riktigt utvilad, ska bli skönt att jobba den här sista natten. Imorgon får jag tyvärr inte sova förrän senare på dagen då jag ska på ett jobbmöt igen redan klockan 10, men efter det så är jag ledig ända tills på måndag, Jippi!

Nu till nåt helt annat. Nu har jag ätit levaxinet i några veckor och mina naglar har börjat att växa. Tidigare har mina naglar bara gått av och varit korta, men nu helt plötsligt växer dem. Känns verkligen positivt, men kan det ha att göra med levaxinet?


Kommentarer
Postat av: Greta

ha en bra jobbar natt =)

2009-09-29 @ 16:59:59
URL: http://morgonstund.bloggsida.se
Postat av: Carro

Jao, det är ju så osäkert med jobbet inom kommunen nu när man inte har utbildning. Och jag vill ha en liten bisyssla medans jag är mammaledig också.

2009-09-29 @ 18:34:53
Postat av: rockygirl

låter underbart att vara ledig!! Hoppas du får en underbar vecka!!kram

2009-09-30 @ 04:23:45
URL: http://www.rockygirl-rockygirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback