Tjafs och åter tjafs

Då är jag uppstigen efter första jobbarnatten. Natten flöt på rätt så bra, men som vanligt på en arbetsplats som består av 95 % kvinnor så är det rätt så mycket tjafs och sånt skulle jag klara mig så mycket bättre utan. Tjafset gör ju att jobbet blir tråkigt.
Jaja nu ska jag inte tänka på det.

Har en natt kvar som jag ska försöka ladda upp mig inför.

Imorgon måste jag skynda mig hem efter jobbet då våran bil ska in på kamremsbyte och service, känns inte allt för kul att lägga pengar på det men tyvärr så är det ett ont måste...

Ni har väl inte glömt bort att jag har en tävling här på bloggen, så lämna en massa kommentarer så är det kanske du som vinner! OM jag hade fått hade jag jätte gärna varit med och tävlat, men tyvärr så får jag ju inte det... Här kommer en länk till tävlingen:

http://lillaunderbarn.blogg.se/2009/september/vinn-ett-paket-fran-wwwtestlagretse.html


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Kul att du gillade min stol!



Ja jag såg tävlingen. Hade gärna varit med men det känns inte så lönt, lär nog inte behöva varken ägglossnings- eller gravtester nåt mer :-( Så då e det bättre att nån annan bättre behövande får chansen att vinna :-)



KRam!

2009-09-22 @ 16:59:33
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/
Postat av: Greta

Ja vist är det jobbigt när kvinnor tjaffsar och jag förstår inte riktigt varför, är vi inte nog rak på sak eller har vi svårt för att vara ärliga eller nåt. Eller är det bara så att vi har svårt att aceptera varandras åsikter helt enkelt.

Nä karlar har en helt annan stil där går de rakt på sak och sen får det vara bra.



Jaja det tål ju att funderas på.

2009-09-26 @ 20:18:18
URL: http://morgonstund.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback