Uppe med tuppen

Go´ morgon!
Här har ni bloggar som har varit vaken sen klockan 06, det hör inte till vanligtheten. Har sovit hos syrran inatt då hennes sambo jobbar natt och inte kommer hem förrän i eftermiddag så därför har jag sån tur att jag får vara med min systerson idag.
Just nu ligger han och sover.

Jag vet att jag har skrivit om det tidigare men gullungen är 14 månader gammal och så himla smart... Han klätrar upp i sin vagn för att sedan kunna bla låsa upp dörren, tända och släcka lampan och komma åt nycklarna i nyckelskåpet, tycker att det är riktigt smart av han. Min mamma som jobbar med barn och har gjort det de senaste 25 åren säger att han tänker som en 2 åring, alltså i två steg :-)

På tal om min mamma så kom mina föräldrar förbi igår och vi gjorde ett himla ryck med veden, nu är det inte alls mycket kvar. De ska komma förbi idag efter jobbet och hjälpa oss med det sista. Nu är hela vedbodan full och vi har även börjat att stapla utanför bodan.


Förresten så verkar det vara nåt fel på blogg.se nu, då jag inte kan se komentarer som ni har skrivit, så jag är inte otrevlig som inte uppdaterar dem utan det är för att jag inte kan se de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback