Läser

Nu är min ledighet slut och jag ska jobba inatt igen.
De här dagarna jag har varit ledig har gått så fort, känns inte som att jag har fått nåt vettigt uträttat alls...

Jag har nyss tagit fram en bit blåbärsbulla från frysen som gubbens mormor har bakat, ska bli så gott att äta. Jag har aldrig ätit så god blåbärsbulla som den hon gör. Jag har fått receptet och gjort exakt som hon har sagt men jag får den ändå inte lika god... Men hon gillar ju att baka och kommer mer än gärna förbi med fika så det är bara att tacka och ta emot :-)

Jag såg ju filmen Män som hatar kvinnor för några dagar sedan och blev helt frälst. Har helt missat Stieg Larssons böcker... men nu har jag i alla fall börjat att läsa hans andra bok, Flickan som lekte med elden. Jag har jätte svårt att sluta att läsa för den är så bra. Ska nog ta och gå och lägga mig på soffan ett tag och läsa några sidor...

Kommentarer
Postat av: Greta

Det är så roligt att läsa bra böcker.

2009-09-11 @ 22:43:30
URL: http://morgonstund.bloggsida.se
Postat av: rockygirl

Heej! Självklart e jag sugen på att tjuv testa, men jag tror at jag ska hålla mig =) Alla pratar om den filmen, får nog ta mig tid att se den..=) Hoppas du får en skön helg! kram

2009-09-12 @ 09:16:00
URL: http://www.rockygirl-rockygirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback