Vinn ett paket från www.testlagret.se

                       

Nu har du chansen att bli vinnare av ett paket från www.testlagret.se

Paketet innehåller 56 ägglossningstest och 20 graviditetstest. Det sammanlagda värdet på det här paketet är 448,90 kr.

 

För att vinna så skriver du en kommentar här varför just Du ska bli den lycklige vinnaren av det här packet.

Tävlingen avslutas på fredag den 25/9 kl 21:00. Vinnaren presenteras sen här på bloggen.

Lycka till!

Om du inte blir vinnaren så kan du gå in på www.testlagret.se och beställa ett sånt här packet, det kostar då 379,90 kr.

Kommentarer
Postat av: Längtan efter lilla mirakel

Hejsan!

Vad kul med en tävling!

Oj.. varför ska jag vinna? Jo för att jag bor på en liten ort och det är inte så roligt att köpa vare sig graviditets test eller ägglossningstest här. Alla ser vad man köper och sen vet alla om det.. Jag skulle aldrig köpa ett gravtest på vårt apotek! Därför vill jag vinna! :-)



Kram Längtan

2009-09-21 @ 23:07:55
Postat av: Missne

Kontrollfreak som man är så kan jag inte leva utan dessa tester längre. Testerna gör att man har kontroll på sin kropp så man vet både när man har ÄL och om man är gravid. De gör att man lärt känna sin kropp. Vad skulle man göra utan dessa tester?

2009-09-21 @ 23:34:06
Postat av: Linda E

Hej! Jag vill jättegärna vinna =D Jag är en arbetslös, huslös, barnlös tjej som skulle bli jätteglad om jag skulle slippa vara testlös, då skulle det kännas som att lyckan kanske börjat vända...

2009-09-22 @ 18:22:02
Postat av: Jenny

Tänk att bara ett litet test kan vända hela livet till fest, medan andra förvandlar livet till en pest.



2009-09-22 @ 20:35:57
Postat av: Lila

Varför skulle jag bli den hemskt lyckliga vinnaren? För att det är bara sk-t med mig just nu och skulle verkligen behöva få något positivt i mitt liv.....trist men sant. Önskar jag kunde hitta en annan anledning, eller komma på något coolt rim. Men det är tvärstopp.



Många önskekramar Lila

2009-09-23 @ 18:38:28
URL: http://drommenometttillbarn.blogspot.com
Postat av: Anna

Jaaa, självklart vill jag vara med och tävla!



Temperaturkollning, ägglossningstest och sen en lång väntan tills man äntligen får kolla med gravtest. Detta är mitt liv och även gubbens, så därför vill/behöver jag vinna lite tester ;-)

2009-09-24 @ 09:43:10
Postat av: smulan

Jag vill skänka detta till en vän som kämpar och vill se ett under, även om det är svårt i besvikelsens stunder. Man ska aldrig om hoppet släppa taget, även om det kan kännas hårt och svårt. Jag vill stå vid hennes sida vad som än sker, stötta, trösta och om mirakel jag ber.

2009-09-25 @ 14:40:30

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback