Vinnaren är...

Då det var mycket svårt för mig att välja ut en vinnare så tog jag hjälp av familjen. De fick agera jury.

Vinnaren är Smulan med den här motiveringen:

"Jag vill skänka detta till en vän som kämpar och vill se ett under, även om det är svårt i besvikelsens stunder. Man ska aldrig om hoppet släppa taget, även om det kan kännas hårt och svårt. Jag vill stå vid hennes sida vad som än sker, stötta, trösta och om mirakel jag ber."

Ett jätte stort grattis till dig!

Skriv ett inlägg med ditt namn och adress så kommer din vinst med posten, givetvis publicerar jag inte dina uppgifter!

Detta paket som jag har lottat ut finns att köpa på www.testlagret.se kan varmt rekomendera er att beställa därifrån. Det är billigt, diskret och det går fort!


Kommentarer
Postat av: Anna

Synd att det inte blev ja som vann tävlingen, men bra motivering av vinnaren. Tänk om alla hade sådana vänner som du. Grattis önskar jag med

2009-09-26 @ 17:25:28

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback