Bakis...

Igår hade vi en riktigt mysdag. Vi åt grillat kött med potatisgratäng hos mina föräldrar. När vi sedan kom hem frossade jag i jordgubbar, de var inte lika goda som svenska men de dög.

Idag har vi inga planer på vad vi ska göra, så det blir nog en skön slappar dag hemma. Känner mig rätt så trött och lite små sliten idag, nästan som att jag är bakis. Kanske är vädret som gör att man känner sig så nere.
Så just nu lutar det mot att jag lägger mig i sängen igen med en bra bok och bara myser.

OM jag får nån energi över sen så funderar jag på att klippa våran hund, för nu har hon verkligen börjat att bli långhårig.


Kommentarer
Postat av: carolina

gud vad gott med jordgubbar, det ska vi köpa imorgon, såg att det var extrapris på ica maxi :) perfekt kvällsfika med vailjyoghurt :) sämre mot gravid-förstoppningen dock, haha ;)

2010-04-18 @ 17:25:35
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: carrooo

Vad det är härligt att känna sig bakis fast man inte är det?! Jag brukar vara det ganska ofta, tror jag dricker för lite. Alltså vatten! :) Hur går det med angelsounden? M sa att ni hade hittat hjärtat och navelsträngen.

2010-04-18 @ 21:07:03
Postat av: Lotta

Vilken härlig dag :)

2010-04-18 @ 22:29:12
URL: http://knyte.wordpress.com
Postat av: Kix

Länge sedan du stickade något nu... du får göra något fint linne som rymmer magen i sommar!



Kram Kix

2010-04-19 @ 22:03:48
URL: http://kix.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback