Jag vann!

Idag är jag och hälsar på systeryster och hennes dator så det blir ett inlägg från mig även denna dag ;)

Igår när jag var in här hade jag fått ett riktigt trevlig kommentar från Carolina att jag hade kommit två i hennes tävling som hon hade i samband med apoteket så jag blev jätte glad!

Var även nyss in och kollade på Carolina1979s blogg och även där hade jag kommit tvåa i hennes tävling i samband med apoteket så pyret kommer att ha mycket bra saker när h*n kommer.

Gårdagsnatten gick bara bra, nu är det en natt kvar att jobba och sen är jag ledig i en vecka, vilket ska bli riktigt skönt då jag är så himla trött på nätterna.

Nu ska jag vara lite social med min systerson innan det är dags för han att gå och sova.


Kommentarer
Postat av: carolina

se det som ett tecken att du vunnit tycker jag, ett gott tecken liksom för framtiden=)

2010-04-11 @ 18:58:56
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback