Shoppat

Idag blev det en tidig morgon, hade tid på vårdcentralen klockan 08:40 för att kolla hur mitt TSH värde ligger. Bad även sköterskan att kolla vad mitt HB ligger på nu och det var som jag trodde lågt, 113 hade jag bara. Så nu blir det 2 järntabletter om dagen istället för 1.

Efter det bar det iväg på Lindex där jag köpte en ny bh och så råkade jag även få med mig en söt body hem, en grön och vitrandig muminbody ;)

Sen var det inhandling av stödstrumpor och järntabletter på apoteket och sist med inte minst så slutade jag min shoppingrunda på affärn där det blev att handla en massa soppar till J och jordgubbar och glass till mig ;)

Igår gick jag igenom min garderob och hittade många fina klänningar som satt perfekt med magen. Så jag tror inte att jag kommer att behöva köpa fler kläder inför Turkiet.

Kommentarer
Postat av: carolina

jordgubbar och glass - ÅH!

visst är det kul att shoppa? jag shoppar ihjäl mig, haha ;)



jag tror att det är en liten flicka därinne :) ska ni ta reda på kön? :)



krAM!

2010-04-26 @ 12:10:49
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Anna

lite shopping är ju aldrig fel :) så härligt med semester, när är det nu ni ska åka??

På fredag ska jag börja med sprutor igen är det tänkt, MEN jag tror tyvärr jag har fått en ny cysta så nu måste jag ner till Malmö på onsdag och kolla. Har jag det så måste dom fixa den först så då lär det bli uppskjutet :(

2010-04-26 @ 21:37:49
URL: http://spattanjansson.blogg.se/
Postat av: C

Vi har 'bara' tre styckan frysisar och vi blir ju privatbetalande patienter nästa gång så då får vi betala.

Vad kul med en utlandsresa förresten. Vart i Turkiet ska ni åka?

2010-04-27 @ 09:26:56
URL: http://densomvantar.blogspot.com/
Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Ååå jag e så avundsjuk på dig! Men jag kan ändå inte låta bli o läsa om ditt lilla mirakel. Jag hoppas bara att jag får uppleva det själv en dag, fast det ser inte så lovande ut.



Hoppas ni får en underbar o välbehövlig semester i Turkiet och att snön har töat bort ordentlig när ni kommer hem så att du får se dina kära daggkåpor igen :-)



Massor av kramar!

2010-04-28 @ 15:34:48
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback