Suprise party

Igår hade vi en överraskningsfest för en arbetskompis som har fyllt 40 år.
Temat var rock, så jag fick låna ett riktigt rockigt linne av min svägerska och sen hade jag min mamma jeanskjol och massa rockiga armband. Blev rätt så cool, framför allt med magen som putade ut ;)

Vi började kvällen med att äta mat och sen blev det en lek som jag & en tjej till hade ordnat. Det blev även en omgång bowling i wii spelet (måste skriva att mitt lag vann där) sen åt vi god efterrätt.

Kvällen slutade med att vi gick ut på en sportbar där vi spelade lite biljard och surrade en massa.

Idag är det dags för jobb igen, jobbar både fredag och lördag natt. Sen har jag några dagars ledighet innan jag gör sista jobbrycket innan utlandsresan. Åker till Turkiet nästa söndag och det ska bli så härligt!


Kommentarer
Postat av: carolina

vad skönt för er att komma iväg :)

låter som du hade jättesnygg outfit, fast jag tycker allt blir snyggt med gravidmage! :D



kram!

2010-04-24 @ 10:05:22
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: rockygirl

låter som om du såg ut som en riktig rockpingla! =) Är så fint med magar!! Ohh, så härligt med turkiet, vart ska ni nånstans där? massa kramar

2010-04-24 @ 10:55:02
URL: http://www.rockygirl-rockygirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback