Rensat i förrådet

Igår hade jag & J en liten kräftskiva här hemma. Vi åt gubbens egenfångade kräftor och det var så himla gott. Jag vet egentligen inte om jag ska skriva att det var vi som åt, då jag fick de flesta.
Dem var i alla fall jätte goda, man kan inte jämnföra köptes kräftor med dem man fiskar själv.

Idag har jag gjort ett sista ryck med förrådet som är innanför pyrets rum. Så nu är till och med förrådet rensat och klart. Blev bättre med plats där inne kan jag säga, man samlar på sig så mycket svammel...
Nu ska det sättas upp några krokar där inne så att jag kan hänga upp väskor och sånt.

Annars så gör jag inte så mycket mer idag, känner att min ork inte är så stor längre. Så varje lite grej jag ska göra måste jag planera i förväg.

Imorgon är det vattengympa så jag hoppas att jag är lite piggare då, för jag vill inte missa träningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback