Tack

Tack för alla era komplimanger på pyrets rum. Är otroligt stolt över rummet, så det är roligt att höra att ni också gillade det :)

Idag skiner solen och jag har orkat att sitta ute en stund i solstolen med en skvallertidning att läsa.

Ikväll är det vattengympa som gäller för mig, känner mig inte helt pigg men jag hoppas att det ska gå bra att träna lite grann i alla fall.

Efter träningen ska jag förbi syrran och kolla lite på bebiskläderna som hon har kvar sen deras grabb var liten. Ska kolla om dem har några könsneutrala kläder som vi kan låna.
Egentligen har vi alldeles tillräckligt med kläder men det vi skulle behöva är lite enfärgade baskläder.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag satte mig nästan och stor-grinade när jag såg pyrets rum, det är jättefint!

Just nu bor vi ju bara i en två tills vidare och då blir det inget rum till Lillor, usch får inte ens plats med skötbordet inne på toan så jag boar genom att städa garderober istället för att inreda barnrum.



Längtar tills vi flyttar till större eller tillbaka till huset.

2010-08-16 @ 17:43:31
URL: http://kronsten.blogspot.com
Postat av: Anna - Gravid ♥

Ja det är ju egentligen smart att börja fylla frysen med fika bröd redan nu..Synd för oss är bara att vi har så liten frys! FÅr ju liksom knappt plats med maten..:-( Får lösa det.



Va fint bebisrummet blev! :-)



kram

2010-08-16 @ 20:18:24
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Anna

Hoppas du hittade lite kläder som funkar till en liten tjej :)



Äggplock idag gick okej. Fick 5 ägg så det var väl godkänt även ifall man så klart hade velat ha fler.

Nu hoppas vi iallfall några blir befruktade...lite nervös väntan men i morgonbitti vet vi :)

2010-08-16 @ 21:07:49
URL: http://spattanjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback