Trött

Igår började jag med min antibiotika kur och idag har jag kännt mig riktigt slut. Jag är trött och lite små yr. Men det kan lika gärna bero på att det är så varmt ute också. Just nu är det 26,7 grader i skuggan här. Jag som trodde att hösten var på väg....

Som med ett brev på posten är även mina ben och fötter svällda idag, vänster är mer svullen. Men det har nog också att göra med värmen.

Jag ska snart ta och gå och lägga mig och sova lite middag, är väl ingen idé att skriva att jag ska vila då det alltid brukar bli att jag sover gott.

Jag har fått hem gubben idag också, men lite kräftor som nu är kokta och ligger i spadet i kylen för att få god smak. Men det blev inte många tyvärr. Idag ska han göra ett nytt försök på ett annat ställe. Så jag hoppas att de har bättre tur. För jag är verkligen sugen på färska kräftor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback