Dan före

Igår kom tomten till mina föräldrar. Systersonen blev först ledsen, men det gick över när tomten hade så många paket med sig till han...
Cornelia var tuff och sov när tomten höll i henne ;-)
Hur som helst så hade vi en riktigt trevlig kväll. Vi hade köpt en radiostyrd bil till min systerson och den blev mycket populär, vet inte om det var lillkillen eller hans pappa som gillade den mest?!



Idag ska vi bara vara hemma och känna lugnet, eller vi ska i och för sig förbereda lite inför morgondagen men i stort sett bara mysa på.


Kommentarer
Postat av: Moa

Tack för peppet. Är fortfarande rejält förkylda men jag tror vi åker iväg ändå. Vi var välkomna oavsett tillstånd bara att vi orkade. Får se om det blir snöstorm som de sagt i prognoserna, då vet jag inte om jag vågar mig ut...God jul på er!!

2010-12-23 @ 12:18:27
URL: http://trueflink.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback