Julinköp

Igår försökte jag ta mig in på bloggen men det gick inte alls, men nu äntligen kunde jag logga in.

Cornelia är som en väckarklocka, 05:25 vaknar hon för att få mat och då är det bara att kliva upp. Kände mig riktigt utvilad imorse så jag stannade uppe när gumman sen somnade om. Så det är därför jag skriver ett inlägg så här tidigt.
Jag har till och med hunnit vara ute med hunden och skottat lite grann, har kommit en massa snö här nu.

Idag ska jag möta upp min mormor på affärn för att hjälpa henne med lite julinköp. Jag ska även passa på att gå på lite affärer själv som jag har kvar på min att göra lista ;-)
Får se om jag tar med mig Cornelia eller om hon får stanna hemma med sin pappa. Om hon stannar hemma så blir det första gången jag är från henne mer än 40 minuter. Men det ska nog gå bra, får se till att mysa med henne mycket innan jag åker ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback