Lucia

Har suttit vid tv:n på morgonen och sett på luciatåg och sjungit med i luciasångerna och Cornelia har tittat på sin mamma som om jag vore tokig ;-)
Har haft det riktigt mysigt.

Idag hade jag tänkt gå ut på en promenad, men jag tror nog att jag avvaktar ett tag då det är -22 grader nu. Känns lite för kallt.
Var ute och gick igår och efter det fick Cornelia fortsätta att sova i vagnen och hon sov ute i kanske 30 minuter efter att vi kom hem. Helt perfekt när man har babyvakten så att man hör när hon vaknar.

Vad roligt att höra att ni tycker att Cornelia är lik sin kusin och att de till och med hade kunnat vara syskon, för då MÅSTE ju Cornelia vara lik mig också och inte bara J ;-)

Hoppas att ni får en riktigt trevlig lucia.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Gud så söt man kan vara =)



Vi har önskat oss en babywatch i julklapp, jag hade velat köpa en innan Embla föddes men min stoppkloss till man satte stopp för det.. vill ha en nu på direkten helst så att Embla kan få sova ute hon också.

2010-12-13 @ 11:29:41
URL: http://kronsten.blogspot.com
Postat av: Suss

Hon är verkligen en liten snygging! Liten tomtenissa minsann. Ha det gott och så hoppas jag att vi ses snart, kram

2010-12-13 @ 14:56:20
Postat av: Anna

gud vilken fin bild :) sötnos

2010-12-13 @ 17:45:28
URL: http://www.miccawhite.blogspot.com/
Postat av: Ida- Mamma till Jouline♥♥♥

Nåå va söt =)

2010-12-13 @ 22:20:18
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback