Overallsjakt

Passar på att sitta här vid datorn en stund när dottern sover. Inatt har gumman sovit hela natten i vaggan och det har bara gått bra, det är nog bara jag som tycker att det är små jobbigt. Men både jag & J får så mycket bättre sömn när hon sover själv, tror nog även att Cornelia sover bättre i egen säng då det inte blir lika varmt för henne. Jag har min hand i vaggan så hon känner mig hela tiden.

Idag ska i äta middag hos mina föräldrar, sen ska jag, mamma och Cornelia åka in till stan. Cornelia behöver en ny overall då hon har växt ur sin förra, så det skulle hennes mormor köpa åt henne. Sånt tackar vi inte nej till. Så nu hoppas jag bara att vi hittar nån vi gillar (läs jag gillar)

Här kommer en bild som vi tog i samband med Cornelias 1 månaders dag.


Kommentarer
Postat av: Blomster

Men vilken liten sötnos! Fin bild :-)

2010-12-10 @ 16:02:26
Postat av: Tea

Söt bild!

2010-12-11 @ 08:47:54
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback