Brolle

Vad roligt att se att så många nya har hittat min blogg!

Tack för alla era kommentarer angående molvärken, efter att ha läst dem så känns det helt normalt!

Igår var vi på Buddy Holly och det var riktigt bra. Vi hade jätte bra platser på främre parkett så vi såg direkt på scenen så vi slapp kolla på videodukarna vilket var riktigt skönt.
Det var ett riktigt bra drag från början till slutet, jag måste väl erkänna att jag inte hade så stor koll på alla låtarna men det spelade ingen roll.
Brolle är ju här uppifrån och jag tror att många var där bara för att det var han som hade huvudrullen, men han är ju bäst!



Idag är min sista lediga dag, imorgon börjar jag om att jobba igen efter min förkylning. Mår mycket bättre nu så jag hoppas att det ska gå bra.
Det enda som jag är lite orolig för är hur jag ska orka vara vaknen hela natten, har varit så trött de senaste kvällarna. Till och med igår när vi var på musikalen så började jag gäspa... Hmm får nog lov att sova middag ett tag innan jobbet.

Det är fortfarande riktigt kallt här, pendlar mellan 23-28 grader, så det blir att hålla sig inne idag igen.

Kommentarer
Postat av: carolina

kan tänka mig att det är en show man blir glad av :)

riktigt så kallt är det inte här, men visst biter det ordentligt i kinderna när man går ut. men nu är det strålande sol här, så jag sa försöka få lit d-vitamin ( eller vad det är man får av solen, haha)

2010-02-21 @ 10:42:42
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: *

Minifomdropparna verkar inte hjälpa alls. Vi är uppe i 20 droppar per måltid nu. Idag har vi köpt hem sempers magdroppar ochjag hoppas dom funkar.

2010-02-21 @ 13:41:33
URL: http://densomvantar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback