Rea

Igår när jag kom till syrran innan vi skulle iväg på Buddy Holly så upptäckte hon att jag hade en fläck på tröjan, hmm typiskt mig att grisa ner mig innan vi ska iväg nånstans.
Hur som helst så bor syrran mitt i stan så vi gick en sväng på Gina Tricot och där hittade jag två tröjor på rea. Betalade 50 kr per styck, som hittat.
Sen var vi en sväng på Hm och där hittade syrran en tröja till sig själv som hon köpte utan att prova den. Även den 50 kr. Men den passade inte henne så det blev ytterligare en tröja till mig.

Så alltså 3 tröjor rikare blev jag och endast 150 kr fattigare ;)

Det känns så himla härligt att kunna fynda så där när man inte ens har tänkt att köpa nånting.


Den här är en av tröjorna jag köpte från Gina Tricot för endast 50 kr.

Kommentarer
Postat av: Plusresan

Oj vilken toppenshopping!!! =)



Alltid kul att hitta fina saker på rean. Oftast har de ju bara skräp eller fel storlekar...



Tröjan på bilen är verkligen jättefin!



KRAM

2010-02-21 @ 17:53:16
URL: http://plusresan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback