Symtomer

Hmm igår hade jag ingen molvärk alls i magen under dagen och jag tyckte inte att brösten ömmade nåt heller. Då blir jag orolig att nåt ska vara fel.
Men jag hann inte mer än att tänka det för när jag gick och la mig kom molvärken tillbaka och jag har vaknat några gånger av den inatt.
Min bröst ömmar som bara den idag, känns som att de har blivit lite större, men det kanske är inbillning vad vet jag...

Idag är det först personalmöte som gäller för mig och sen jobbar jag inatt, känns inte allt för roligt men man måste ju.
Jag måste försöka lägga mig och vila ett tag innan jobbet för annars kommer jag inte att orka vara vaken hela natten.
Två nätter jobbar jag och sen är jag ledig nästan en vecka, jippi!

Kommentarer
Postat av: carolina

ja man får ju panik! jag slutade helt plötsligt må illa när jag gick in i vecka nio, poff bara. fick panikångest verkligen, men fem dagar senare var illamåendet tillbaka, och jag spyr fortfarande dagligen fem veckor senare ;) brösten däremot slutade ömma i vecka 8 faktiskt =)

2010-02-22 @ 10:52:16
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Alice

Stort grattis till ditt fina plus! Jag håller tummarna för att allt ska gå bra den här gången. Kram! /Alice

2010-02-22 @ 12:23:27
URL: http://alice-ivf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback