Trött

Nu är det helg igen, den här veckan har bara sprungit iväg känns det som.

Igår var vi till mina föräldrar och åt middag, skönt att slippa göra mat när man hade varit borta hela dan och varit barnvakt.

Inatt har inte sömnen varit den bästa för mig, mina bröst har ömmat som bara den så varje gång jag har vänt mig i sängen har jag vaknat.

Molvärk har jag några gånger varje dag, det kommer och går.

Jag mår också lite illa ibland, men om jag tar nåt att äta så brukar det gå över. Spelar ingen roll vad jag äter, bara jag sätter nåt i munnen.

Idag har vi varit och helghandlat lite grann så nu är kylen full igen, blev en massa goda frukter, slank även ner lite choklad i vagnen, sånt kan man ju aldrig få för mycket av ;)

Känner mig riktigt trött nu ikväll, funderar på om jag skulle orka gå ett varv med snabeldragaren eller om jag skulle vänta tills dammråttorna försvinner av sig själv. Katter gillar ju att jaga råttor så mina kanske kan jaga bort dammråttorna ;)

Kommentarer
Postat av: Teres

Jag har inga tecken nå mer =( Men det är väl lika vanligt det =)

Min man säger "Njut så länge du kan"



=) Kram

2010-02-26 @ 20:30:17
URL: http://familjonskas.blogg.se/
Postat av: Marina

Trillade in här genom en annan blogg=)

Ser att vi nästan är i samma vecka tror det skiljer en vecka. Har inte riktigt fattat hur man räknar ut det....

Villken vecka är du i?



Hoppas du kikar in hos mig & lämnar ett litet avtryck =D



Trevlig helg!

2010-02-26 @ 22:54:30
URL: http://tilldendagen.blogspot.com
Postat av: Greta

Så mysigt att kroppen känner av graviditeten. Haha =) vänta ut katterna så kanske de fångar råttorna ;)

2010-02-27 @ 05:11:59
URL: http://torparfru.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vad härligt att ha lite symtom, jag vill å =)

kramis

2010-02-27 @ 22:12:02

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback