Det är så kallt

Det blir bara kallare och kallare ute. Inne är det tack och lov varmt och skönt. Det brinner i spisen och är så där mysigt.
Ute är det nu -33,5 grader, känns inte så lockande att ge sig ut. Men jag behöver en ny mössa och en kollega höll på att sticka en egen så idag ska jag en snabbis på garnaffärn.
Sen kommer jag att sitta och sticka framför tv:n resten av dagen och bara ha det skönt.

Jag ser att jag har fått nya läsare av bloggen och det är ju alltid roligt! Just nu handlar inte bloggen så mycket om våran barnlöshet då vi är som det så fint heter mellan två behandlingar.

Kommentarer
Postat av: rockygirl

hej du!! Som jag har varit dålig på att kommentera på sista tiden. Väldigt länge får jag ju erkänna!! Hur är det med dig? Ojoj, vi gnäller här nere för att vi har 9 grader minus men det är ju ingenting. Fy bubblan jag hade inte rört mig utanför dörren hihi =) Så fin din blogg har blivit! Ha en underbar kväll!! kram

2010-01-07 @ 15:27:44
URL: http://www.rockygirl-rockygirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback