Ditt och datt

Den här natten gick bättre än den förra, men även denna natt kantades med diskussioner och små tjafs. Nu hoppas jag självklart att den här tredje natten ska bli den bästa. Jag ska gå till jobbet med ett positivt tänk och hoppas att det ska smitta ner de andra.
För jag orkar inte med en till tjorvig natt med en massa telefonsamtal och svammel. Jag vill kunna göra ett bra jobb för det är väl ändå därför vi är på jobbet.

Jaja nu ska jag sluta att surra om det där.

Igår gjorde jag klar ytterligare en mössa så nu är mitt garn slut. Den blev ingen mössa till J utan jag behåller den svarta själv som fick en cerise rand. Kanske svårt att förstå hur jag menar men imorgon ska jag försöka hinna ta en bild och visa er.

Ikväll är det en Johan Falk film på 4:an klockan 21:00 men då är jag tyvärr på jobbet så jag missar den. Såg den de visade förra söndagen och tyckte att den var jätte bra. Så den som visas ikväll är säkert lika bra.

Nu ska jag gå och sätta mig framför tv:n en stund och bara ta det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback