Ny vecka

Nu är jag äntligen ledig. Känns så skönt efter den här helgen som har varit. Det har varit full rulle, så när klockan ringde idag var jag inte alls sugen på att kliva upp. Men om jag ska kunna lägga mig i tid ikväll så var jag tvungen att kliva upp.

Idag är det måndag och då var det dags för mig att ställa mig på vågen igen, känns alltid lite nervöst till man ser resultatet. Även idag hamnade jag på minus, denna gång -0,4 kg så jag är nöjd även denna vecka.
Sammanlagt har jag gått ner 4,9 kg nu. Det går sakta men säkert nedåt. Tror inte att det är bra att gå ner för snabbt i vikt.
Mitt mål är att jag ska gå ner ytterligare 5,6 kg tills vi åker till Turkiet i början av maj.
Det är 3 månader dit, så då måste jag gå ner ungefär 0,5 kg per vecka, men det borde väl gå!

Idag ska jag försöka ta och sortera lite i mina stickor, har såna överallt och har ingen koll vad jag äger så det brukar bli att köpa nya varje gång jag ska göra nåt nytt projekt men idag ska det bli ordning :-)

Kommentarer
Postat av: rockygirl

va duktig du e som har gått ner så mkt! Kommer gå jätte bra och du kommer nå ditt mål! massa kramar

2010-01-25 @ 16:05:47
URL: http://www.rockygirl-rockygirl.blogspot.com
Postat av: Greta

Jag blir så sugen på att sticka sockar, måste börja med det , för det låter riktigt kul när du skriver om det.

Du lyckas säkert gå ner tills i maj.



jo Agnes var rätt så trött där för de hade kutat runt ett tag innan.

2010-01-25 @ 16:18:25
URL: http://torparfru.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback