Stickar och myser

Igår var jag runt på varenda garnaffär här i stan. Garnet till mössan som jag skulle sticka hittade jag på en gång, var väl egentligen inte riktigt den färgen jag skulle ha men det blir bra till första mössan. Sen när jag kom till kassan så behövde jag ju stickor, men de var helt slut. Åkte då runt till de andra affärerna men på alla ställen var de slut.
Ringde runt och kollade med de jag känner som brukar sticka men ingen hade 10:ans stickor. Till sist kom jag på att jag skulle fråga en kollega och där hade jag tur, hon hade dem. Så det vara bara att sätta sig i bilen igen och åka dit.

Så igår kväll började jag sticka min mössa. Trodde att jag skulle hinna göra den klart igår men tyvärr räckte tiden inte till, men jag är på god väg nu.



Även idag är det kallt ute, -28 grader så jag håller mig inne.
Jag eldar i spisen och sitter i soffan och stickar. Ikväll är det dags för jobb igen, hoppas verkligen att det ska bli varmare ute. Känns inte så där jätte kul att ge sig ut i kylan, men man måste ju. Det gäller att klä sig ordentligt.




Kommentarer
Postat av: Anna

Den verkar ju bli jättefin Sara!

2010-01-08 @ 14:57:12
URL: http://annasofiagustafsson.blogg.se/
Postat av: Lila

Hej! Vilken fin blogg du har fått, förstår att du är jättenöjd. Ang. ditt tidigare inlägg om alla era genomgågna IVF med missfall. Visst gjorde ni en missfallsutredning, eller blandar jag ihop dig med någon annan blogg.



Om ni nu har gjort en sådan, hur har det gått?

Kram Lila

2010-01-08 @ 19:21:30
URL: http://drommenometttillbarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback