Inget omslag

Ingen glad smilegubbe på ägglossningstestet idag, vilket jag är glad för.
Jag jobbar måndag, tisdag, fredag och lördag nästa vecka så för den sakens skull så hoppas jag att omslaget kommer på tisdag, för då borde insättningen bli på söndag och det hade passat helt perfekt. Då får J köra bilen de 26 milen som det är till våran klinik och jag kan sova hela vägen och samma visa hem.

Undra vad som händer om jag får omslaget imorgon? För våra frysisar är odlade i 5 dagar, alltså borde insättningen bli 5 dagar efter att smilegubben kom. Men då är det lördag och jag tror inte att de har öppet på lördagar. Men en dag mer kanske inte har så stor betydelse, är det nån av er som vet?

Igår var vi på middag hos mina föräldrar. Då passade jag på att ge pappa tjocksockarna som jag har stickat. Han blev riktigt glad. Försökte ta en bild på de med min mobil, det blev inte så bra men ni får i alla fall se hur de ser ut.



Det blev över garn så nu har jag börjat att sticka ett par till min systerson. Då jag inte hittade nåt mönster på stickade sockar med sånt här garn till så små fötter så har jag fått chansa så jag hoppas att de kommer att bli bra i storlek.


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag hoppas den kommer på tisdag, skönt om kroppen vill samarbeta ibland ju!



Spännande nu!

Kraaaaam

2010-01-31 @ 20:08:03
URL: http://langtaneftertresamhet.blogspot.com
Postat av: Lila

Hej, kan tyvärr inte ge dig något råd angående din fråga. Men håller tummen att smilegubben kommer på tisdag.



kramis L

2010-01-31 @ 21:57:10
URL: http://drommenometttillbarn.blogspot.com
Postat av: tess

hej gumman! ville bara säja att de har öppet på lrödagar, iaf för de som går privat vilket jag antar ni gör?...vi gjorde vårt senaste fet på lrödag..så vem vet..d kanske är en turdag ;P



kram o hoppas allt kommer gå bra..jag håller tummarna hårt för er <3

2010-02-01 @ 00:03:05
URL: http://smultronpastra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback