Vädret skiftar

Även den här natten har flytit på bra, nu återstår bara en natts arbete innan jag börjar min veckas ledighet :-) Inatt har temperaturen stigit från att ha varit -19 grader på kvällen slutade det med att det var 0 grader. Så himla skönt! Nu kan man äntligen vara ute igen.

Min mössa hann bli klar lagomt till jag skulle åka och jobba i fredags så den har värmt skönt de här nätterna. Jag har försökt att ta en bild när jag har den på mig, men det ser inte riktigt klokt ut, men det är i alla fall en åremössa som jag har stickat.


Bild på åremössa, lånad från www.google.se

Jag har nyss tittat igenom mina favoritbloggar och då möts av både glada och ledsna nyheter från mina ivf vänner.


Jag börjar med att säga ett jätte stort grattis till Fru Barnlös som har plussat!
Sen vill jag skicka en massa styrke kramar till Teres, jag är verkligen ledsen för eran skull och jag vet vad ni går igenom.

Kommentarer
Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Vilken fin mössa! En sån skulle jag gärna oxå velat ha!

2010-01-11 @ 17:22:24
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/
Postat av: Fru barnlös

Tackar. Kan verkligen inte fatta att det kan vara så att det är vår tur. Förstår inte varför just vi plussat när det finns så många som kämpar?!

2010-01-11 @ 17:26:03
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback