Åska

Igår var jag på stan och träffade några andra gravida tjejer som jag har lärt och känna på familjeliv. Vi fikade och surrade en massa bebisprat. En riktigt trevlig eftermiddag med andra ord ;)

Sen när jag kom hem så skulle jag som vanligt ta och gå ut på internet men av nån konstig anledning så fungerade det inte. Suck och stön säger jag bara....
Nu verkar det i alla fall fungera men det är så segt, jag vet inte om det är jag som har extremt otur med internet leverantörerna.. Jag håller i alla fall på att bli galen.

Idag blev jag väckt av åskan, vaknade av att det små smällde ute och kollade ut och ser att det blir helt svart på himlen.
Efter några minuter så var åskan rätt ovanför vårat hus. Även igår morse så gick åskan här.

Idag står en tur till ikea på schemat, ska bli riktigt trevligt. Måste köpa rullgardiner, lampor och såna saker till pyrets rum. Målningen är nu färdig, eller inte riktigt helt det är lister som ska sättas upp. Men i stort så är det klart och vilken skillnad det har blivit. Snart blir det en storstädning där inne och sen får jag börja boa!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna - Gravid ♥

Mmm å den ÄR/BLEV riktigt god också! :-)

2010-07-30 @ 21:06:52
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Anna-Gravid ♥

Tack! :-)



Dagen har verkligen varit kanon! :-)



Kul att träffa andra gravidingar sådär! Själv känner jag ingen härikring där jag bor som ska ha.. :-(



kram

2010-07-30 @ 23:13:01
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback