Egna gubbar

Nu har jag precis kommit hem efter vattengympan, den här gången var det sista inför sommaren som vi har en ledare. Så nästa gång försöker vi själva styra upp gympan ;)

Känner mig rätt så okej i kroppen ikväll, så vi får se vad jag hittar på att göra. J är i fjällen med en kompis och fiskar och blir borta ett par dagar så jag har hela huset för mig själv om man bortser från djuren.

Men innan jag börjar göra nåt så ska jag ta och äta lite glass, är så himla sugen på det. För några dagar sedan upptäckte jag att vissa av våra jordgubbar i landet var röda så nu kan jag börja varje morgon med att plocka in lite gubbar och äta. Kan det bli bättre än så?!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Snart får vi också egna gubbar:o))

2010-07-06 @ 14:21:57
URL: http://www.barnlangtan.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback