Ont, det gör ont

Ännu en jobbig natt har det varit för mig, har knappt kunnat sova. Varje gång jag har rört mig i sömnen så har jag vaknat för att det har gjort så ont.
Var på stan igår med en kompis och det gjorde väl inte att fogarna kändes mindre, men men får försöka ta det lugnare idag.

Vi har nyss varit och handlat lite smått och gott till helgen, fast egentligen skulle vi nog inte behöva göra det då vi idag ska på middag hos våra norska grannar. Det ska grillas norsklax med en massa tillbehör.

Imorgon ska vi till ett annat grannpar på middag, känns riktigt lyxigt att vara bortbjudna två dagar på raken. De vi ska till imorgon har en liten flicka som precis har blivit 1 år. Flickan och mamman var förbi här idag och då fick flickan smaka jordgubbar direkt från vårat land. Sen såg hon var J gick och hämtade gubbarna så hon gick själv sen till landet för att plocka jordgubbar, tyvärr visste hon inte vilka som var mogna och inte så vi fick hjälpa till ;)

Nä nu ska jag passa på att lägga mig och vila på soffan ett tag innan det är dags att gå över på middagen, måste bli bättre på att ta tillvara på alla små stunder då jag kan vila!


Kommentarer
Postat av: Mamman med den tomma famnen

Lider med dig. Foglossningar är fruktansvärt smärtsamt.

2010-07-24 @ 08:39:24
URL: http://tomfamn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback