Regn hos mig

På middagen igår hade vi det jätte trevligt, så roligt att få träffa nya människor som har/ska få barn som kommer att vara i samma ålder som våran bebis.
Det blev en hel del mag/bebisprat igår.
Efter middagen igår bestämde vi att vi skulle ha flera såna här kvällar tillsammans, så vi får se när nästa "träff" blir.

Idag har det regnat här hela dagen, är ett riktigt se film väder. Så det är väl det vi roar oss med här idag. Ser olika filmer, äte lite godis och tar det bara lugnt. Till middag ska vi göra hemma gjord pizza, var riktigt längesen jag åt det.

Ikväll har jag inga planer, utan kvällen kommer att fortsätta i samma anda som resten av den här dagen. Alltså bara mysa på här hemma. Tycker att det låter som en rätt så bra idé med tanke på vädret och min kroppsform ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback