Sommarmarknad

Idag är jag på mycket bättre humör, det hjälpte nog att bada lite badtunna igår. Idag har jag & J varit iväg till en grannstad på en sommarmarknad, så nu är jag helt slut nu. Mina ben och fötter är svullna och jag svettas. Läser lite överallt att det har varit tokvarmt i södra Sverige idag, men här har det "bara" varit 21 grader i skuggan. Jag som älskar sommaren och värmen hade gärna tagit några grader till, men frågan är om jag skulle klarar av 30 grader nu?

Annars så har jag inte gjort nåt speciellt idag, har inte så mycket ork kvar. Var egentligen bortbjudna på middag idag men var tvungen att tacka nej till det. Jag ska ta det lugnt resten av kvällen med benen i högläge.

Jo förresten, det gick bra att tvätta sofföverdragen i tvättmaskinen, så nu är soffan som ny igen och luktar gott ;)



Kommentarer
Postat av: carolina

nej usch, 30 grader är inte riktigt värt det om man inte kan liga i vattnet dygnet runt ;) 21 grader hade jag heller röstat för!



kram på er :)

2010-07-04 @ 11:25:36
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback