Tränat

Nu har jag precis invigt min nya bikiniöverdel och den passade riktigt bra, det bästa av allt var att den höll tuttarna på plats under vattengympan ;)

Idag har jag & J varit en liten sväng på stan, det som stod på dagens agenda var att köpa present till svägerskan som fyller år imorgon och min mamma som fyller år nästa vecka.
Hittade bra presenter till dem båda!

Sen hann jag hem en stund för att vila innan det var dags för vattengympan som jag precis har kommit hem ifrån. Just nu känns kroppen tung och slut, men det gör den alltid efter gympan. Men imorgon kommer den att kännas som vanligt igen. Sjukgymnasten har sagt att efter vattengympan så ska man bara ta det lugnt och det är precis det jag ska göra ikväll.

Kommentarer
Postat av: Erica B

Jag har beställt en Tankini från Glada Grodan som jag väntar på hoppas den fungerar som jag tänkt dvs dölja magen och ändå ge lite stöd till brösten (eller helst mycket) tänkte börja med vattengympa men just nu har mitt gym sommarschema och på det finns ingen vattengympa med men i början på augusti så börjar de om.



Får träna hemma istället - cykla, bada och promenera.

2010-07-20 @ 08:29:48
URL: http://flatcoated.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback