Trött

Idag är det en perfekt jobbardag, ingen sol och inget regn. Fick nåt litet ryck imorse så jag tog och kvistbehandlade det sista i pyrets blivande rum. Men det lilla jobbet var alldeles tillräckligt för mig, för efter det kände jag mig helt slut.
Nu återstår det värsta och det är målningen, vi har börjat att grundmåla lite grann för några veckor sedan men det har varit så varmt sista tiden och då går det inte att måla där inne för hela rummet blir som en bastu.
Jag hoppas att J ska få lite av min energi och måla lite ikväll, men det återstår att se.

Annars så händer det inte så mycket här idag, utan det blir en lugn och skön hemma dag.

Jag har ett riktigt sug efter choklad just nu, men jag känner mig för trött/lat för att orka åka iväg och köpa en chokladkaka. Men om inte suget går över så har jag väl inte så stort val mer än att sätta mig i bilen och åka till affärn ;)

Efter mitt inlägg igår har ytterligare två nya läsare "gett sig till känna" mycket roligt tycker jag. Välkommen till min blogg Anna & Anette också :-)

Anna: Spännande att det är så nära för dig nu, håller mina tummar att ni får hålla eran bebis snart :-)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej Sara!

Lovade att återkoppla efter VUL och tyvärr hade pyret dött för en vecka sedan och nu sitter jag och bara vill att missfallet ska komma så vi kan gå vidare. Känns så fruktansvärt tungt, efter 3 IVF (och 3 fet) trodde vi äntilgen att pyret skulle få stanna, men icke... Vi få alltid ut massa ägg, nästan 100% befruktningsgrad och flera tiopoängare, så jag vet att det bara är att kämpa vidare, läkarna säger att det bara är en tidsfråga men ibland känner man bara att man inte orkar mer....allt känns så orättvist när alla runt omkring en ploppar ut barn till höger och vänster...

Oj, det blev ett deppigt inlägg men tänkte berätta... du vet ju...

Kram på dig

Lisa

2010-07-16 @ 14:30:34
Postat av: Anette

Tack för tipset! Jag ska prova de linserna istället.

2010-07-16 @ 15:07:52
URL: http://www.lillahumlan.com
Postat av: carolina

hehe, du får skicka mannen till affären, det är ju nu om någon gång du ska det ;) jag fick tillbaka mitt chokladsug oi vecka 17 typ, innan dess kunde jag nästa inte äta sött, va rsuperledsen, haha, jag tycker ju verkligen om godis!

nu går det utmärkt igen, ben and jerrys ikväll tror jag =)

snart bara 100 dagar kvar för dig ju gumman!! det får ni fira, vi lagade trerätters hemma då :D

2010-07-16 @ 17:06:34
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Marina

Hej hur mås det i sommar värmen?

Känns skönt att läsa att du också blir slut efter en till synes "liten" ansträngning hihi. Jag känner mig helt slut efter att ha lagat mat och diskat haha=D Men det hör ju till, sen så har det varit så varmt fast nu hade du ett perfekt jobbväder ioförsig=)



Kram kram!!!

2010-07-16 @ 19:58:56
URL: http://tilldendagen.blogspot.coom
Postat av: Anna

Tack :)

Ja den lill* där inne i min mage får så gärna komma snart !

Kommer följa din resa här också, o återkommer om info när det händer ngt här.

Kram Anna

2010-07-17 @ 13:24:42

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback