Underkläder

Nu har jag precis kommit hem från snabb visist på stan. Behövde investera i en ny bikini överdel då min har blivit alldeles för liten, undra varför ;)
Efter att ha varit på HM, Lindex och kappahl så gav jag upp och gick jag in på Twilfit istället och där fick jag bra hjälp. Så nu ska väl ändå inte brösten hoppa ur får jag hoppas.

När jag var på HM så såg jag att de hade rea på mamma trosor, ett 3 pack för 50 kr istället för 149 kr, så ett sånt pack fick följa med hem. Provade trosorna när jag kom hem och de satt helt perfekt så jag skickade mormor att köpa 2 pack till. Så nu har 9 mammatrosor som jag bara har betalat 150 kr för, som hittat eller hur?!

En mascara stod också på handlingslistan och en sån hittade jag, blev ett nytt märke som jag hoppas ska fungera bra.

Efter stan åkte jag iväg till affärn för att handla lite grann, tyckte att kylen var så tom. Under sommaren är vi mycket slarvigare med maten, det blir inte lika bra planering med vad vi ska äta...


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad bra att de passade.. Jag har lite ångest inför det här med mamma-kläder. Mannen är på mig att gå och köpa en ny större bh men jag vill vänta in i det sista.. Haha, vet inte varför..



Trevlig blogg du har. Den hamnar i mina favoriter!! :)

2010-07-17 @ 16:48:43
URL: http://jiovanna.blogg.se/
Postat av: Plusresan

=) Vet precis hur det känns. Det här med mat är så svårt på sommaren. Idag har jag ätit fler glassar än vad jag vill berätta =)

2010-07-17 @ 17:36:21
URL: http://plusresan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback