2 års kalas

Den här natten har jag sovit riktigt dåligt, vaknade flera gånger av att jag var kissnödig så då var det bara att kliva upp och sen var det lite svårt att somna om för när jag la mig igen så började pyret att röra sig :)

Idag är det dags för 2 års kalas för systersonen, stora killen blir han. Frågade igår hur många år han fyller och då svarade han 2 år, sen frågade jag även om jag fick komma på kalaset men det fick jag tyvärr inte. Det var bara mamma, pappa, mormor och farmor som fick komma. Så jag hoppas ändå att han blir nöjd då jag kommer med paket till han ;)

Annars så vet jag inte om det händer så mycket idag. Det blev inte att åka till sjukhuset igår och hälsa på svärfar så det blir nog en sväng förbi idag istället. Sen tror jag även att vi ska åka och hämta en frys hos J:s mormor och morfar.


Kommentarer
Postat av: Greta

Ja i vissa sjöar är det lagomt varmt, skulle tro att i strömmande vatten är det inte lika varmt. Så mysigt att det lever om i din mage ;)

2010-06-27 @ 09:37:59
URL: http://torparfru.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback