Börjar bli less

Fortfarande är jag internet lös hemma vilket känns super trist. Det enda positiva i kråksången är att jag får rätt så mycket gjort. Ihelgen har jag kvistlackat hela pyrets rum så nu är det J som ska börja måla där inne när han hinner (Läs ids)

Idag har jag varit hos läkaren och blivit förlängt sjukskriven tom den 26:e augusti, from den 27:e augusti så har jag havandeskapspenning så det blir inget mer jobb för mig. Att inte jobba nåt mer känns både och, men jag måste tänka på mig själv och pyret i första hand och därför kommer jag att vara hemma och ta det lugnt.


Kommentarer
Postat av: Marina

Hej=)

Vad skönt att du får vara hemma (skulle jag tycka iaf)...

Har du fått problem med foglossning?



Vårt lilla pyre är beräknat till den 19 oktober=D

Jag ska posta pappret idag, får se när jag får det beviljat.



Kram kram!

2010-06-15 @ 08:42:53
URL: http://tilldendagen.blogspot.com/
Postat av: Mamman med den tomma famnen

Vad skönt att du kan koppla av och tänka på dig och bebis. Slippa oroa sig för att orka med jobbet, OCH livet utanför. Njut nu extra mycket.

2010-06-15 @ 09:17:19
URL: http://tomfamn.blogspot.com/
Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Så skönt o inte behöva jobba mer! Bara gå hemma o ta det lugnt o kunna vila när man behöver det. Hoppas sommaren kommer igång så du får fint o soligt väder :-)



Självklart ska jag se till så att du får "ditt" vykort! Jag hör av mig när det är klart.



Ta hand om dig!

2010-06-15 @ 13:12:26
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback