Vaknar tidigt, eller tidigare än vanligt...

Den här dagen vaknade jag tidigt, kände mig rastlös redan när jag klev upp. Är nog sjukskrivnings baksida, är inte alls van att vara ledig hela tiden...

Men men efter att ha tvättat hallmattan, slagit på en tvättmaskin, vikt lite tvätt och duschat så tyckte jag att det var dags för J att vakna. Om inte jag kan sova, varför ska han då få sova?! Nej men skämt och sido så efter att vi båda hade ätit frukost så åkte vi och handlade lite mat, födelsedagspresent till systersonen och det sista virket till sandlådan som J har byggt.

Min systerson fyller två år på söndag och då ska han få sandlådan och leksaker till den av oss. Tror att presenten kommer att bli mycket uppskattad.
Ska åka förbi dem nåndag i veckan för att gräva och fylla den med sand. För den måste ju vara klar för att användas på kalaset.

Egentligen var det meningen att jag skulle på vattengympa idag, men då jag inte känner mig helt okej så hoppar jag över det den här veckan.

Om en stund kommer svärföräldrarna förbi för att hälsa på. Alltid lika roligt att få besök så man får fika lite gott ;)

Kommentarer
Postat av: carolina

oj, här har det ju hänt en himla massa, 127 dagar kvar bara!

låter som en fin födelsedagspresent, den blir han med största sannolikhet nöjd med :)

hoppas ni hade en trevlig ( och GOD, hehe) fika med svärföräldrarna :)

2010-06-21 @ 20:49:43
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback