Vattengympa

Igår monterade J upp garderoberna och byrån och direkt det var klart började jag självklart att fylla de nya skåpen. Min ork är ju inte som förrut, så jag orkade bara hålla på ett tag så den här dagen började jag med att göra klart på övervåningen.
Nu har jag två tomma gamla skåp som ska annonseras ut på blocket tror jag. De nya skåpen rymde mer saker än vad jag trodde, så nu är jag trött men jätte nöjd.

Jag har även satt in pyrets kläder som är i storlek 56 och 62 i byrån, så mysigt att få vika de nya kläderna.

Nästa sak som står på min att göra lista är att få två starka karlar (J plus en till) att lyfta ner skåpen från övervåningen till nedre våningen. Sen kommer J att måla taket i pyrets rum och jag sja prova att måla väggarna. Är snedtak så det är inte några höjder. Känner att jag vill göra nåt, J ska inte få göra allt det roliga ;)

Idag är det måndag och det innebär vattengympa för mig, ska bli riktigt skönt att få vara i vattnet då jag känner av min rygg idag.

Kommentarer
Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Tänkte höra om du vill vara med i en kampanj som vi håller på med tillsammans med Fertility Europe som är en organisation som alla föreningar som Barnlängtan runt om i Europa e med i.



Ni har visserligen inte fått ert pyre ÄN, men snart :-) Det räcker att ni skriver era förnamn och du kan ju ta en bild på magen eller nånting helt annat :-) www.familjeliv.se/Forum-5-334/m52934404.html

2010-06-08 @ 13:23:49
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/
Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Hoppas det va skönt med vattengympan!



Jag tänkte höra om ni dkulle vilja va med i vår kampanj som vi gör tillsammans med Fertility Europe, som är en organisation där föreningar som Barnlängtan i hela Europa e med i.



Vi söker 5-10 familjer som skulle vilja ställa upp med en bild och text på max 300 tecken om er speciella/unika familj.

Det är till för att ge andra hopp om en familj som kan bestå av två personer, du och dina barn eller du och dina husdjur. Materialet kommer att användas som vykort i Fertility Europes monter under ESHRE kongress (European Society of Human Reproduktion och embryologi) i Rom i juni.



Vill du vara med skicka ett mail till [email protected] senast 17 juni med ämnet "Special Families", glöm inte bifoga bild och att skriva under med förnamn och från vilket land vykortet kommer från.



Vill du inte skicka en bild på familjen går det lika bra med handavtryck, barnteckning eller annat kort.

Även om ni inte har fått ert lilla pyre än så går et bra ändå! Du kan ju ta en bild på magen :-) Det räcker med förnamn om ni vill va lite mer anonyma.



Du får gärna lägga ut efterlysningen på bloggen också. Vi tar gärna emot fler än 5-10 familjer. Det här kommer vi att fortsätta jobba med :-)



2010-06-08 @ 13:34:27
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback