Bröst problem

Idag har vi varit på stan och uträttat lite ärenden. Det viktigaste som stod på dagens schema var att införskaffa en rejäl bh till mig.
Så vi gick på en riktig underklädes affär och där jobbade en mycket kunnig kvinna. Jag förklarade läget för henne och sen kollade hon lite på mig och kände under min bh och plockade sedan fram en. Såg att det var en som var 75 D, jag som brukar ha 75 B, tänkte att den här kan jag aldrig ha. Men den satt helt perfekt. Så redan nu har mina bröst växt 2 kup storlekar, inte undra på att brösten ömmar så mycket.

Sen åkte vi iväg och handlade och då blev det att köpa en havandeskapsolja som man kan massera in den växande magen och brösten med. Hoppas att detta ska hjälpa så att brösten inte gör lika ont.
Som ni märker har jag mycket problem med tuttarna nu ;)

Nu har det börjat att sprida sig en god lukt i huset, potatisgratängen puttrar på i ugnen, till det blir de grillad kyckling. Är riktigt hungirig nu så jag hoppas att det inte dröjer allt för länge tills maten är klar.

Jo förresten, idag fick pappa komma hem från sjukhuset. Igår gjorde han en kärlkransröntgen men den visade inget. Så nu har han fått en hel del mediciner och på sikt så kommer han att få en pacemaker, för hans vilopuls är alldels för låg och hans hjärta för jobba för hårt.

Kommentarer
Postat av: Sara

Dessa bröst alltså, inte lätt. :) Mina får gärna gå upp någon storlek så det är väl lika bra att bli på smällen så blir det säkert större.. ;)



Skönt att din pappa fått komma hem, inte kul att ligga på sjukhuset, även om det såklart är bra när det är nödvändig. Håller tummarna för att han ska hålla sig pigg!



Kram

2010-03-31 @ 16:17:02
URL: http://langtaneftertresamhet.blogspot.com
Postat av: Anna

va skönt att din pappa fick komma hem över påsken. Ta väl hand om honom :)



haha..shit ja boobsen växer så det knakar upptäckte jag den korta tiden jag var gravid..och jag som redan har två gigantiska meloner :)

2010-03-31 @ 23:08:23
URL: http://spattanjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback