Fest

God morgon!

Nu sitter jag här vid datorn igen, det sista jag gör innan jag går och lägger mig och det första jag gör när jag kliver upp, gör det mig till en datanörd? Eller är det helt normalt?!

Jag måste in på Bloglovin där jag följer mina favoritbloggar för att se om de är uppdaterade, jag måste även kolla min egen blogg om jag har fått några roliga kommentarer och jag måste kolla mailen. Såna måsten har jag flera gånger varje dag, så jag är beroende av datorn och internet. 

Idag har vi personalfest med jobbet och jag kommer att bli tvungen att ljuga om varför jag inte dricker. Jag kommer att säga att J är på sjukhuset pga sin mage, han är ofta där så det är inte så konstigt och att jag därför måste köra bil så jag tar mig hem till hunden.
Känns inte så bra att ljuga men jag vill inte berätta att jag är gravid än och jag vill inte heller ha en massa frågor om varför jag kör bil.
En gammal kollega som jag inte har träffat på 1,5 år kommer på festen så det är därför jag ska gå, annars hade jag nog stannat hemma.

Jo förresten, jag har fått ett sånt himla bra luktsinne, jag kan ligga i sovrummet på övervåningen och känna lukten av kattmat dit, usch det luktar verkligen inte gott. Jag kan erkänna att när jag är hemma själv så får mina katter bara torrfoder, för det är blötmaten som stinker...

Kommentarer
Postat av: Sara

Luktsinnet känner ja gigen kan jag säga.. känner vissa dofter såååååå tydligt.. galet, med tanke på att jag i vanliga fall har nedsatt luktsinne sen flera år tillbaks...



Hoppas ni får kul på festen!

2010-03-04 @ 11:54:45
URL: http://langtaneftertresamhet.blogspot.com
Postat av: Sara

Första besöket är 30 minuter ungefär och dom går igenom lite allmänt, hälsa, vad man bör tänka på och så. Sen runt vecka 10 ska man dit igen på inskrivning och grejer, sen är det RUL vecka 16 här.



Spännande!

2010-03-04 @ 12:28:29
URL: http://langtaneftertresamhet.blogspot.com
Postat av: Marina

Hej tack för din kommentar=) Blir alltid lika glad av kommentarer=D

Jag ska på ultraljud näste vecka eller veckan efter, har inte hunnit boka tiden ännu...

Det där med luktsinnet & kattmaten känner jag igen.



Mina katter har blivit super keliga & det e inte så kul när dom nyss har ätit haha.



Jag har hört att man inte ska göra rent kattlådan när man är gravid...vet du ifall det ligger nåt klokt bakom det?



Ha en fin helg=)



Kram kram=D

2010-03-04 @ 21:33:34
URL: http://tilldendagen.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Måste ju erkänna att jag i så fall också är lite datanööörd, hihi. Det du skrev stämmer in även på mig:o)

2010-03-05 @ 21:08:25
URL: http://www.barnlangtan.se/
Postat av: Lotta

Grattis till luktsinnet. Visste väl att det var nära förestående ;)

2010-03-06 @ 20:43:40
URL: http://knyte.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback